27 lutego 2018

Dziewczyna mojego brata


Seria "Mister Wright" - Tom 1

K.A. LINDE

wydawnictwo: Burda Książki
ilość stron: 348
format: 14,5x20,5 cm
rok wydania: 2017
dostępna: TUTAJ

Trafiłam na nową serię wydawnictwa Burda Książki pod tytułem "Mister Wright". Jest to seria o bardzo bogatym rodzeństwie, a dokładnie o trzech braciach i dwóch siostrach. Przypuszczam, że każda część będzie o innej osobie. Jak narazie na stronie wydawnictwa ukazały się trzy tytuły, a ja już mam nadzieję, że będzie więcej ;) Już teraz po przeczytaniu pierwszej z tych książek mogę z czystym sumieniem napisać Wam, że to będzie prawdopodobnie jedna z bardziej lubianych przeze mnie serii ;) Jest tutaj romans, dużo się dzieje, jest mnóstwo namiętności, sporo problemów i nieporozumień. Nie ma szans na nudę, a ja właśnie takie coś uwielbiam :) A wy? 

Ale czas przejść do konkretów. Mamy tutaj dwójkę głównych bohaterów. Emery właśnie zakończyła trzyletni związek ze swoim profesorem ze studiów, kiedy okazało się, że ten zalicza studentki (dosłownie). Dziewczyna bardziej z ulgą niż z rozpaczą rzuca studia i projekt historyczny w którym brała udział i wraca do miasta w którym się wychowała, chociaż dotychczas nie sądziła, że kiedykolwiek jeszcze tu wróci. Jednak teraz musi ułożyć sobie życie na nowo, w końcu zrezygnowała z czegoś co robiła przez ostatnie kilka lat. Jej szalona przyjaciółka wyciąga ją na wesele jako swoją osobę towarzyszącą. Wesele to jest organizowane przez najbardziej wpływową i najbardziej znaną rodzinę w mieście - przez rodzinę Wright. Dziesięć lat wstecz jeden z braci Wright złamał Emery serce porzucając ją po dwóch latach związku. To była jej pierwsza miłość, to z nim wiązała plany na przyszłość, jednak on zostawił ją i za nic miał jej uczucia. Wtedy zaprzysięgła nienawidzić całą ich cholerną rodzinę i nie zbliżać się do Wright'ów już nigdy więcej. Jednak w końcu dała się namówić przyjaciółce na ten ślub, a tam najstarszy z braci postanowił zrobić wszystko, aby jej nienawiść do tego nazwiska zmieniła się w zupełnie inne uczucie.

Jensen zarządza całą rodzinną firmą i majątkiem. Jest twardym, ostrym biznesmenem i kiedy coś chce to to zdobywa, bez względu na konsekwencje. Tak jest też w tym przypadku. Emery to była dziewczyna jego brata, jednak Jensen nie potrafi wyrzucić jej z myśli. Zdobywa ją i odrzuca, potem znowu zdobywa, ale jego popieprzona przeszłość daje o sobie znać i znowu wszystko się psuje. Właśnie mniej więcej tak wygląda ta książka, przygody dwójki głównych bohaterów. Wzloty i upadki, sprzeczne emocje, miłość i namiętność, smutek i żal... 

Sporo się tutaj dzieje więc zdecydowanie nie ma czasu na nudę i to lubię w książkach, kiedy człowiek nie przysypia przy nich tylko zarywa całą noc czytając i powtarzając sobie "jeszcze tylko jeden rozdział" ;) Ja tak czasem mam, w przypadku tej książki tak właśnie było. Wciągnęła mnie i byłam ciekawa co będzie dalej. I chociaż skłamałabym pisząc, że jest ona nieprzewidywalna, to jednak było w niej kilka zaskakujących momentów. Ale chyba jedną z ważniejszych kwestii jest tutaj sposób pisania autorki. Jest taki swobodny, na luzie, nic nie wydaje się jakoś bardzo wymuszone i wymyślane na siłę. Mamy tutaj zarówno romantyczne jak i nieco ostrzejsze momenty. Są przemyślenia bohaterów, jest dużo dialogów, gdzieniegdzie zdarzy się jakieś przekleństwo i wydaje mi się, że pasuje tutaj taki język, wcale nie sprawia, że książka ta stała się jakaś wulgarna, przynajmniej nie bardziej niż opisy scen łóżkowych ;) Czytamy tutaj tę powieść z perspektywy obojga naszych bohaterów, także narratorem raz jest Emery, a raz Jensen. Fajnie jest to tutaj zorganizowane, dzięki temu mamy szerszy podgląd na to co się dzieje z tą dwójką, co oboje myślą i czują. Mi bardzo się to rozwiązanie podoba. Lubię takie książki, tą polubiłam jakoś szczególnie i od razu z niecierpliwością chwytam po drugą część z tej serii, aby dowiedzieć się co spotka drugiego z braci Wright ;) Polecam! 


1 komentarz:

  1. Wiele jest takich blogów, ale ten jest wyjątkowy i przyciąga czytelników. Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń