4 kwietnia 2018

Spróbujmy jeszcze raz


Seria "Mister Wright" - Tom 3

K.A. Linde

wydawnictwo: Burda Książki
ilość stron: 350
format: 14,5x20,5 cm
rok wydania: 2018
dostępna: TUTAJ

Po krótkiej przerwie postanowiłam wrócić do mojej ulubionej ostatnio serii "Mister Wright". Opowiadałam Wam już o dwóch częściach czyli "Dziewczyna mojego brata" oraz "Dobry wybór", w końcu przyszła pora na część trzecią czyli "Spróbujmy jeszcze raz" :) Powiem Wam, że po tych ostatnich thrillerach, które czytałam potrzeba mi było czegoś lżejszego, czegoś co darzę szczególnym uczuciem czyli romansu ;) Tutaj wiedziałam czego się spodziewać, braci Wright polubiłam od samego początku więc w tym przypadku nie mogło być inaczej. Chwyciłam więc po tę książkę z ogromną ciekawością co też tym razem narobi kolejny pan z rodziny Wright i wiecie co? Nie zawiodłam się, bo naprawdę sporo się działo i było bardzo ciekawie :)

Julia i Austin byli kiedyś przez chwilę parą. Było wspaniale, namiętnie, bardzo intensywnie i tak szybko jak się zaczęło niestety się skończyło. On ją bardzo zranił, ona została ze złamany sercem. Jednak nie ma szans, aby mogła uniknąć spotykania się ze swoim byłym. W końcu pracuje w jego rodzinnej firmie, a jej dwie najlepsze przyjaciółki są zaręczone z jego dwoma braćmi. Pomimo tego, że Julia próbuje nienawidzić Austina ewidentnie nadal coś do niego czuje. On na każdym kroku próbuje jej dopiec, ich spotkania zawsze kończą się kłótnią, jednak mimo wszystko ciągnie ich do siebie. Oboje próbują temu zaprzeczać, ale dawne uczucie wcale nie wygasło i z coraz większą siłą daje o sobie znać. W końcu Julia nie wytrzymuje, postanawia dać Austinowi drugą szansę, chociaż doskonale zdaje sobie sprawę, że jeśli tym razem on znowu ją zrani to pozbieranie się do kupy będzie naprawdę trudnym zadaniem. Zbyt wiele przeszła w swoim życiu, chciałaby zapomnieć o przeszłości jednak ta cały czas za nią podąża - dosłownie. Kiedy więc pojawia się na horyzoncie, Julia jest w ogromnym niebezpieczeństwie. Właśnie wtedy kiedy najbardziej potrzebuje Austina ten daje ciała na całej linii. Julia po raz kolejny musi sama o siebie zadbać, sama się obronić, sama zawalczyć o własną przyszłość. I chociaż bardzo kocha Austina nie pozwoli mu po raz kolejny wkroczyć do jej życia. Zarówno on jak i ona musi poukładać swoje sprawy, doprowadzić swoje życie do porządku. Ona jak zwykle poradzi sobie sama i on też będzie musiał...

Muszę przyznać, że po raz kolejny czuję pewien niedosyt ponieważ tak szybko przeczytałam tę książkę, że wydała mi się zdecydowanie zbyt krótka ;) Z przyjemnością poczytałabym o dalszych losach Austina i Julii, z tą dwójką zdecydowanie nie można się nudzić. Są kłótnie i jest seks, są problemy, jest alkohol, jest praca, jest ogromna pasja, jest niebezpieczeństwo, są przemyślenia, życiowe zmiany, jest miłość i nienawiść, zdrady, zerwania, powroty, jest rodzina i przyjaciele... Mogłabym tak jeszcze wymieniać i wymieniać, ale myślę, że wystarczy jeśli powiem jedynie, że sporo się w tej książce dzieje i naprawdę nie sposób się od niej oderwać. Ja naprawdę uwielbiam romanse, a w tej serii zatracam się jakoś szczególnie. Na ten moment nie potrafiłabym powiedzieć Wam, która z trzech części z serii "Mister Wright" podobała mi się najbardziej. Zresztą przekonajcie się sami :) Autorka zdecydowanie ma dryg do pisania i robi to naprawdę dobrze. Nie wiem jak wy, ale ja z niecierpliwością czekam na jej kolejne książki wydane w Polsce :)


4 komentarze:

  1. Czytałam wszystkie trzy książki z tej serii i naprawdę mi się podobały. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna książka, seria jest długa i warto ją sobie przyswoić i zapamiętać. Pomoże Ci dowiedzieć się o życiu erotycznym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o książki, to jest to jedna z tych, które naprawdę polecam. Uważam, że warto je czytać i się nimi fascynować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki są bardzo ważne w życiu człowieka. Kształtują to o czym możemy w przyszłości rozmawiać.

    OdpowiedzUsuń